maandag 9 januari 2017

Toeslagen



Nou het begin van mijn toeslagen is uitgekeerd, al had ik verwacht dat december en januari in 1 keer zouden komen in december.
Maar eerst kwam januari en deze week komt december en dan ook niet op de gebruikelijke datums, belastingdienst logica zullen we het maar noemen.
En vervolgens komen de toeslagen voor februari er al weer bijna aan.

Dit alles komt me goed uit want per 17 januari stopt mijn uitkering.
Nu krijg ik dit achteraf dus begin februari krijg ik nog voor die halve maand januari.
Maar officieel zit ik dus met een gat van een maand voordat ik bij mijn volgende baan start en deze baas betaald (zover ik nu weet) pas na 2 weken werken.
Nu heb ik ook nog vakantiegeld opgebouwd via mijn uitkering en deze wordt standaard 6 weken na einde uitkering uitgekeerd dus dit komt begin maart.

Een beetje een onsamenhangend verhaal geloof ik maar het komt er op neer dat ik in deze periode even goed op moet letten qua uitgaves omdat er begin februari maar een klein beetje binnenkomt en vervolgens tot begin maart niks.

Gebeurd het jullie wel eens dat je ergens in  de maand met een gat zit?

Groetjes, Stèphanie 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten