maandag 16 januari 2017

Geluk...... of toch niet?



Soms kom je aanbiedingen tegen precies op het goede moment.

Voor onze vakantie naar Tsjechië had ik nog allerlei spullen nodig waaronder snowboots.
En precies op dat moment kwam ik via via een aanbieding tegen bij aktiesport.
Dames snowboots waren nu afgeprijsd van €49,99 naar €2,51 INCLUSIEF verzenden.
Super goedkoop natuurlijk en ik bestelde en betaalde ze daarom ook snel.
Dit was trouwens 3 weken voor we op vakantie zouden gaan dus ik was blij dat deze lekker op tijd besteld waren.
Dit was al iets afgestreept aktiesport mijn lijstje.
Via het bevestegingsmailtje vernam ik dat de levertijd iets langer ging zijn namelijk 5 werkdagen, geen probleem dit was nog ruim op tijd.
Maar na 8 werkdagen was er nog niks geleverd  dus ik stuurde een email om te vragen waar mijn bestelling bleef.
Maar er kwam geen reactie.
2 dagen later toch maar besloten om te bellen waar de schoenen bleven.
Na 10 minuten in de wacht te hebben gezeten werd de verbinding verbroken dus nogmaals gebeld en nu werd ik na 7 minuten wachten eindelijk te woord gestaan en toen kreeg ik te horen dat ze grote problemen hadden in het magazijn en dat deze schoenen niet geleverd konden worden maar dat ze het bedrag zo snel mogelijk gingen terug storten.
Daar was ik dus lekker mee, in plaats van goedkope schoenen moest ik nu last minute nog op zoek naar snowboots.
Maar wat als ik nu zelf niet gebeld had,
had ik dan via aktiesport iets  gehoord?
Hier konden ze me via de telefoon  geen duidelijk antwoord op geven maar ik besloot meteen nooit meer iets via aktiesport te bestellen.
Na een 3 werkdagen was het beloofde geld eindelijk terug gestort.
Nu was ik dus genoodzaakt naar de stad te gaan want op tijd geleverd ging niet meer lukken.
Dit werden dus veel duurdere voor €35.

Ondertussen moesten ook nog veel andere dingen gekocht worden.
Ik werd dus blij toen ik zag dat er via de lidl site korting werd gegeven en zo kwam het dus dat er nog een hele waslijst gekocht werd.
1 van de dingen op de lijst was voor iedereen skisokken.
Deze werden dus ook besteld en betaald en alles zou binnen een paar dagen geleverd worden.
Helemaal blij dat alles dus geregeld was (op dat moment dacht ik nog snowboots onderweg te hebben), dit bleek dus voor korte duur.
Een dag voor levering kreeg ik een mailtje dat de bestelde skisokken voor mijn vader helaas niet geleverd konden worden.
Jammer maar dit was nog ruim voor we weg gingen dus dan maar even de stad in.
2 dagen later werd het bedrag al terug gestort en nog een dag later ontving ik een brief met een waardebon van €5 te gebruiken in alle Nederlandse winkels.
Ik was hierdoor erg verrast.
Ze hoefde niks te doen maar toch deden ze het.
Zo kan het dus ook!

Door dit voorval zal ik nooit meer via aktiesport bestellen, niet omdat ze me niks goedkoop konden leveren maar vanwege het feit dat ik zelf om informatie moest vissen.
Als ik zelf niet gebeld had zat ik nu misschien nog te wachten.
Daarintegen verdiend de lidl voor mij echt een pluim.
Zonder enig bericht sturen ze uit zichzelf een brief met excuses + een waardebon.
Dit toont voor mij echt het verschil tussen bedrijven.

Hebben jullie wel een zoiets meegemaakt, dat je achteraf duurder uit was vanwege zoiets?

Groetjes, Stèphanie 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten