donderdag 15 december 2016

inspiratieloos


Hebben jullie dat ook wel eens dat jullie totaal inspiratieloos zijn?
Ik heb in mijn hoofd allerlei ideeën maar zolang er geen extra geld binnen komt kan ik hier helemaal niks mee.
Dit zorgt voor zoveel chaos in mijn hoofd dat ik het even allemaal niet weet.

Ik ben dus aan het zoeken voor extra inkomsten onder andere door dingen te verkopen.
Nu ben ik dus een fervente baby drager en heb dus meerdere draagdoeken en draagzakken.
Over het algemeen draag ik vooral met mijn draagzak en had daarom besloten dat mijn doekjes mochten gaan.
Heel leuk bedacht maar dan moet er nog wel iemand zijn die deze wil kopen.
Na al veel met de prijs te zijn gezakt besloot ik hem maar van de markt af te halen en het via een andere manier te doen, namelijk hem te verdippen (voor degene die geen idee hebben wat dit is mamaloublogt heeft hier een duidelijke blog over gemaakt, even Google 'n want ik kon de link niet meer vinden), en na flink veel acties en verlaging van het aantal dips is hij nu eindelijk verkocht.


Nu had ik ook alvast een draagzak "op de groei" gekocht voor mijn zoon, deze is echter nog te groot.
Na veel wikken en wegen toch maar besloten hem te verkopen, zelf had ik hem voor €110 gekocht, binnen een dag vond ik iemand die precies deze draagzak zocht in deze maat na een tijdje over en weer ge-appt te hebben kwam daar het verlossende woord ze ging akkoord met mijn verkoopbedrag, na aftrek van de gemaakte verzendkosten hield ik €118 over.
Toch weer een winst van €8, elke euro telt hahahaha.
Maar gezien deze €110 al lang geleden uitgegeven was heb ik €118 maar naar m'n spaarrekening over geboekt
Het eerste begin is gemaakt dus


Verder moet ik gewoon wachten tot de scheiding definitief wordt, wat duurt dat lang als je aan het wachten bent he pffff.
Ach ja geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.
Hij is ingediend dus het is  u wachten tot de rechtbank het goedkeurd.

Kunnen julie goed wachten?
En verkopen julie ook wel eens iets op andere wijze dan je van plan was?


Groetjes, Stèphanie 

5 opmerkingen:

  1. Wachten en geduldig zijn, zijn hele moeilijke dingen. Zeker als je er zo bewust mee bezig bent als in jouw blog. Ik ben er ondertussen achter dat dingen gewoon tijd nodig hebben. Soms duurt het gewoon een maand voor je weer een volgende stap verder kan zetten. Ik denk dat zuinig zijn een manier van leven moet zijn, geen obsessie. Dat frustreerd alleen maar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is momenteel echt een obsessie aan het worden ja. Gelukkig weet ik dat het binnenkort makkelijker wordt.

      Verwijderen
  2. Over het algemeen ben ik een geduldig persoon, maar niet altijd.
    Succes met je geduld.

    BeantwoordenVerwijderen