maandag 5 december 2016

Verjaardag


Over een kleine week is het eindelijk zover mijn oudste zoon wordt 4.
Een hele mijlpaal vindt ik, en ondanks dat ik me zijn vierde verjaardag heel anders had voorgesteld wil ik dat hij deze dag gaat herinneren als een leuke dag.

Nu heb ik zijn kado al een hele tijd geleden heb besteld en opa en oma betaalde de helft mee want het was nogal een duur kado, maar dit is dan wel meteen een kado waar hij jaren mee kan spelen en goed is voor de ontwikkeling van zijn motoriek.

En worden jullie al nieuwsgierig wat het is???





Hij krijgt een wobbel, en voor degene die geen idee heeft wat het is; dit is een wobbel.

En mocht je nu denken wat kan je daar nu mee? Bekijk dan even het filmpje op hun site Wobbel.

Tot zover het gedeelte kado.
Nu komt er bij een verjaardag natuurlijk nog veel meer kijken waaronder taart.
Heeeeel belangrijk op 4-jarige leeftijd natuurlijk.
En nu betaal ik in principe de boodschappen niet maar vondt toch dat ik iets zelf moest betalen er komt immers visite en dus moet er extra boodschappen komen.
Nu was er een tijd geleden een actie via de Linda waarbij ze hema taarten weg gaven  en brutaal als ik was deed ik weer mee. Nu moest je iemand anders nomineren die je vondt dat de taart moest winnen en natuurlijk gaf ik mijn moeder op, maar ja je moest hun email adres doorgeven en dan was de verrassing natuurlijk snel eraf dus ik besloot mijn eigen email adres te gebruiken.
De tijd ging voorbij en ik was de taart eigenlijk alweer vergeten en toen kwam er een email.

GEFELICITEERD MET UW TAART!

Dat was weer een lekkere meevaller (ik weet het taart is niet duur maar he elke euro telt ๐Ÿ˜‰)

En dit was niet de eerste keer dat ik iets won.
ik doe regelmatig mee met like en deel acties, meestal van lokale ondernemers want die zijn kleinschalig en is de winkans groter. 
In de loop der jaren heb ik meerdere kleine dingen gewonnen, cupcakes (altijd lekker), sieraden, schoenen, sinterklaas buttons en het beste  €150 aan sportkleding.
En nog veel meer kleine dingetjes die ikzelf alweer vergeten ben ๐Ÿ™ˆ

Ik blijf dus mooi mee doen.
Zijn er acties/prijsvragen waar jullie mee mee doen?
En hebben jullie wel eens iets leuks gewonnen?

Groetjes, Stรจphanie. 

5 opmerkingen:

  1. Zo'n gewonnen taart smaakt bij mij altijd extra lekker. Geniet ervan en maak het een mooie dag :) ik doe meestal niet mee met die acties, omdat ik de reclame die daarna blijft volgen erg vervelend vindt. Maar het zijn inderdaad de leuke (gratis) extraatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe hij smaakt moeten we nog even afwachten (hij ligt te wachten in de vriezer haha).
      Ik doe zelf vooral mee aan like en deel via Facebook dus geen reclame in m'n mailbox gelukkig ๐Ÿ˜‰

      Verwijderen
  2. Ik win dus echt nooit iets, maar ben uiteraard heel erg gelukkig in de liefde ๐Ÿ˜๐Ÿ˜(35 jaar getrouwd binnenkort)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik win dus echt nooit iets, maar ben uiteraard heel erg gelukkig in de liefde ๐Ÿ˜๐Ÿ˜(35 jaar getrouwd binnenkort)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Liever gelukkig in de liefde dan haha.
      Al krijg ik die gelukkig genoeg van mijn zoons en ouders

      Verwijderen