donderdag 8 december 2016

Spaarprogramma's


Hierover zijn al heel veel blogs geschreven en er zullen er waarschijnlijk nog heel veel volgen maar in mijn weg naar mijn doel toe moet ik het er toch nog over hebben.

Op dit moment doe ik mee met euroclix , surfrace , Geldrace  en Smartspotter.

Euroclix spaar ik alweer een tijdje en hier heb heb ik dus ook het meest aan verdient, mijn doel is dus ook steeds om een jaar te sparen en dit in november te laten uitkeren om te gebruiken voor de kado's  in december en alles wat overblijft gaat naar m'n spaarrekening.

Surfrace en Geldrace ben ik pas net mee begonnen dus het totaal is nog heel laag. Ik gebruik het ook alleen voor het klikken van emails, als ik dingen online bestel doe ik dit via euroclix, mocht de webshop niet via euroclix lopen dan zoek ik die bij een van de andere.

En dan heb je smartspotter, van wat ik gezien heb (ben pas net toegelaten) valt hier het meest bij te verdienen. Dus donderdag wil ik even een rondje gaan doen samen met mijn jongste zoon als de oudste weer een dagje oefenen is op school.

Verder volg ik ook altijd Scoupy en Korting is leuk, hieraan doe ik alleen mee met dingen die we ook daadwerkelijk gebruiken en als het gratis is.

Dan heb ik nog het automatische sparen via t-mobile extra wat ik gebruik voor korting op mijn factuur, dit spaar ik op tot ik mijn gehele maandbedrag (€19) gratis heb, nu spaar ik heel langzaam omdat mijn maandbedrag zo laag is dus misschien gaat het nu wel weer een jaar duren voordat ik genoeg punten heb maar het gaat automatisch dus het is mooi meegenomen.
En mijn maandbedrag is mede zo laag doordat ik samen met een bekende een t-mobile samen groep heb waarbij je een kado mag uitzoeken en daarbij kies ik voor €2,50 korting op mijn factuur.

Ook heb ik nog een voordeelkaart van de kruidvat welke ik soms nog gebruik maar sinds ik hier geen luiers meer koop gaat dit heel langzaam.

Het is toch een  heel verhaal geworden ondanks dat dit niet de planning was.


Met welke spaarprogramma's doen jullie nog mee en verdien je hier veel mee?

Groetjes, Stèphanie. 

6 opmerkingen:

  1. Ik doe alleen mee met Panelwizard. Eurocli wel een tijd gedaan, maar ik had al vaker het idee dat het totaal aan cli op een soort magische wijze ineens 100 minder was. Ook had ik vaak vlak voordat ik bij de grens zat waarna ik kon laten uitbetalen, ineens geen uitnodigingen voor onderzoeken meer. En ik heb regelmatig gehad dat ik echt na een heel stel vragen beantwoorden ineens niet meer binnen het profiel paste. Nou, dat alles bij elkaar zorgde ervoor dat ik er halverwege dit jaar klaar mee was.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik snap precies wat je bedoeld, had zelf ook het idee dat ik de laatste tijd bijna geen onderzoeken meer kreeg. Maar door dat ik alles wat ik online koop via euroclix doe ik via hun zodat ik extra clix verdien.
      Panelwizard ken ik niet, zal me daar eens even inlezen.

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  2. Ik doe alleen euroclix en doe er niet echt moeite voor, maar heb vorig jaar dankzij onze zoon, die online al zijn witgoed kocht via mijn euroclix, op ongeveer een half jaar 70 euro mee verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja precies, door zulke dingen tikt het lekker aan.
      Bij mij tikte een overlijdensverzekering zo lekker mee.

      Verwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen